Delo je sicer dokaj zamudno, saj recimo ozemlje v Avstraliji lahko izredno enostavno pripraviš za izris izohips (ang. contours), to so nivilirane linije z enako nadmorsko višino, ki potekajo po terenu. V najinem primeru sva morala vsako koordinato, ki sva jo določila, vnesti v Sketch in ročno narisati vertikalno črto. Sproti sva preračunavala višine samo od najnižje in najvišje točke na parceli, kajti drugače bi v Sketchu načrt bil precej visok, če bi ničte točke risala kot 175m visoke črte. Skratka najnižja točka parcele je približno 173m. To je bila točka z 0 m. Najvišja točka parcele, t.j. cca 176m, je točka na 3 metrih od ničte točke 3D okolja.
Ko so bile vnešene vse višine na določenih koordinatah, ki sva jih brala iz profilnih slik in slike tlorisa v okolju PISO, sva te točke povezala z črtami, kjer program samodejno riše ploskve trikotnikov. To je osnovna oblika za grob izris 3-dimenzionalnega terena. Na koncu sva dobila zanimiv izris, pri katerem sva zarisala tudi izohipse, ki nama bodo služile kot okvir za idejni načrt.